Zašto sam pustio bradu

„Što si pustio bradu? Pa mlađe izgledaš bez nje a i lepše…“

Vidi vako, baš me briga i za mlados` i za lepotu. Mladost bi i prođe a od lepote osta žal za nju ili ti žao mi što nisam bio lep.

Da se razumemo:

radim u tipičnom ženskom kolektivu, ne nije šnaderska radnja i nije frizerski salon nego Dom zdravlja.

E sad kakve to veze ima s gore pomenutom bradom koju počeh da „gajim“.

Pa, pobratime ima i te kako….

Em se kunu u mene u fazonu naše jedino muško (sirotog sekretara vazda izostave, jer jel te nema bradu, samo neki brkčići a to danas imaj svaka feministkinja koja drži do sebe) na spratu, em počeše da me oslovljavaju u ženskom rodu…

Pa dobro i …?

Šta bre i, šta i!

Kakav sam blesam i prilagodljiv  ja sam uredno počeo da se odazivam.

 

Ostavite odgovor

