Sub sonic 3.7

Drugar koji radi kao pod provajder za wireless internet i ja, rešismo da malo osvežimo mrežu sa nekim zanimljivim sadržajima, između ostalog da uradimo i neki on line radio ili jukebox.

Naleteo sam  na dva rešenja gnump3dsubsonic 3.7.

Instalirao sam oba na lokalnom serveru i odlučio se za sub sonic jer pruža mogućnost i web pleyer-a kao i klasičnog servera za streaming zvuka. kontrolni meni je lagan i logično postavljen, tako da podešavanje samog servera nije problem. Na sajtu postoji Screenshotviše paketa za skidanje: za windows, standalone i WAR za sve platforme. Odabrao sam standalone verziju.

Sama instalacija nije komplikovana, potrebno je raspakovati download-ovanu datoteku recimo, u web folder servera, u mom slučaju /var/www, takođe možete ga raspakovati i u home folder i pokrenuti subsonic.sh komandom  $ sudo sh subsonic.sh . Komanda će napraviti folder /var/subsonic. Web preglednik usmerite na adresu http://localhost:8080 i ulogujte se sa username admin i password admin. Ako želite promenite admin lozinku, a zatim podesite kontrolni panel po vašoj želji i prema vašim potrebama. Kreirajte nalog za novog korisnika ili korisnike, podesite željene dozvole za korisnike.

Svi korisnici vaše mreže moćiće da uživaju u muzici sa vašeg novog muzičkog servera.

2 thoughts on “Sub sonic 3.7

  1. Odlično, hvala za ovo. Potpuno rešava mi problem kućne mreže i rasute mjuze.

    Jedno pitanje. Kako da nateram prokletinju da se pokreće sa sistemom, nezavisno od logovanja korisnika. Jedino objashnjenje na koje sam naleteo jest da ubacim putanju subsonic skripte u /etc/rc.local ali bez rezultata. Ideja?

Ostavite odgovor

