…stvarno nije fer…

Pre jedno dva meseca, rednostavno reših… i kupih nov lap top, staro čudovište od 17 inča ode u istoriju, tj dadoh ga burazeru.

I naravno oduševih se kad sam video da moj novi mališan od celih 13 inča radi out of box, naravno pričam o Ubuntu/Gnu linuxu (u pitanju je FuitsuSiemens-EsprimoMobile U9200).

…ali ne leži vraže… na poslu pored mene foto kopir KonicaMinolta Bizhub 162 koji nema drajvere za linux, a da zlo bude veće sledeći model naravno ima.

A da zlo bude još veće, uvališe mi i brigu o fiskalnim kasama čiji softver jednostavno neće da sarađuje sa wine-om.

E pa nisam hteo dual boot i kraj, jedino preostalo rešenje je bilo virtuelizacija i to sam i odradio.

Zbog dva parčeta metala i žica ja moram da imam M$ proizvod…

…gde je tu pravda…

One thought on “…stvarno nije fer…

  1. Heheh, potpuno te razumem. Ponekad se smorim kad neki jedostavan softver neće ni da čuje za wine, dok neke ogde od više gigabajta i 3D prohtevima rade bolje nego pod windozom!

    Nema pravde, pa to ti je🙂

Ostavite odgovor

